Van All-In-One tot Composable: jij kiest wat werkt
Elke organisatie is anders en dus vraagt digital commerce om een aanpak die past bij jouw situatie. Misschien ben je op zoek naar een toekomstbestendig platform. Of misschien wil je gewoonweg een aantal gerichte verbeteringen aanbrengen binnen je huidige omgeving. Wat je vraag ook is, wij helpen je verder.
Sommige organisaties kiezen voor een All-In-One platform: een geïntegreerde oplossing waarin alle functionaliteiten, van content tot e-commerce en marketing, in één systeem samenkomen.
Andere organisaties hebben baat bij een Composable Commerce-aanpak. Dit is een modulaire vorm van softwarearchitectuur waarbij je je digitale landschap zelf samenstelt, met losse, gespecialiseerde tools zoals een Headless CMS, PIM-systeem, klantportaal of e-commerce engine. Al deze onderdelen worden slim gekoppeld via API’s, op basis van de MACH-principes (Microservices, API-first, Cloud-native, Headless).
Beide benaderingen, All-In-One of Composable, hebben hun eigen voordelen. Wat het beste past, hangt af van jouw wensen, technische omgeving en groeiplannen. Wij denken graag met je mee om de juiste richting te bepalen, of je nu van de basis vertrekt of al ver gevorderd bent in je digitale strategie.