We ontwerpen en bouwen niet alleen jouw digitale oplossing maar helpen je vervolgens ook hierop te kapitaliseren. Dat doen we door continu te testen en optimaliseren, wat ons brengt tot de best mogelijke gebruikerservaring.
We verbeteren de customer experience op basis van feiten. Met behulp van tools als Hotjar en Google Analytics maar ook A/B testen en met eigen CMS-data begrijpen we bepaald bezoekersgedrag beter. We gebruiken de verkregen data ook om problemen voor te zijn en snel in te grijpen. Zo houden we de bezoekersflow op je site scherp met als doel alles uit jullie online omgeving te halen. Met de inzichten uit analytics kunnen we direct inspelen op de kansen in de customer journey en verwijderen we eventuele obstakels om bezoekerswaardering én de conversieratio te verbeteren.
Met de learnings en resultaten uit de diverse data op zak zorgen we voor goede onderbouwing om binnen jouw online omgeving veranderingen door te voeren. Zo creëren we ook gedegen draagvlak voor die verbeteringen.
- Teun Somers, senior UX designer Aviva Solutions
Het opzetten en uitwerken van de customer journey’s zorgt ervoor dat er handvatten en duidelijke focusonderdelen ontstaan waarmee we de organisatie en stakeholders duidelijk afgebakende en onderbouwde richtlijnen geven waaraan gewerkt kan worden. Gebaseerd op een bezoekersflow van A tot Z.
Door verdere ontwikkeling te baseren op de customer journey kunnen wij de succesvolste aanpak afgeven om tot onderbouwde resultaten te komen. Door continue te meten en door optimaliseren helpen wij onze klanten het beste om online grote stappen te gaan en blijven zetten. Tenslotte krijg je betere bedrijfsresultaten door tevreden gebruikers.
We brengen je graag in contact met onze customer experience-specialisten. Bel ons op 071 710 74 72, mail naar marketing@avivasolutions.nl of stuur het formulier in.