Eerder bouwden we een nieuwe website met werkgeversportaal voor STL. Nu vroeg het Sectorinstituut Transport en Logistiek ons om verschillende processen te optimaliseren. Ook verzorgden we de upgrade naar de nieuwste versie van Kentico.
We pakten het project agile aan. STL gaf aan welke werkzaamheden prioriteit hadden en wij stemden de noodzakelijke werkzaamheden en grotere projecten op elkaar af. Door vooraf zeer uitvoerig te testen ondervond de bedrijfsvoering geen hinder van de upgrade.
STL beschikt nu over een up-to-date website met werkgeversportaal en geïntegreerde klantprocessen. Met Kentico 12 is de site in technisch opzicht gereed voor personalisatie zodat content in de toekomst beter aansluit bij individuele websitebezoekers.
Bij dit project gaf STL de prioriteiten aan en bepaalde welke wijzigingen in welke release mee moesten. Deze manier van werken verschafte ons allebei veel duidelijkheid. Naast het verhelpen van kleine bugs voerden we verschillende grote en kleine optimalisaties door. Dit moet je goed afstemmen zodat de juiste zaken op het afgesproken moment live gaan. Dankzij onze heldere werkwijze sloten de planningen van noodzakelijke werkzaamheden en grotere projecten naadloos op elkaar aan.
Het resultaat is een up-to-date website met gebruiksvriendelijk werkgeversportaal en geoptimaliseerde klantprocessen. Met de upgrade naar Kentico 12 is de site in technisch opzicht gereed voor personalisatie zodat content in de toekomst beter aansluit bij individuele gebruikers. Hiermee sla je een grote slag in het optimaliseren van de gebruikservaring en dienstverlening. De plannen hiervoor worden nog uitgewerkt, maar de gereedschappen zijn al aanwezig. Zo blijven we STL ontzorgen.
Eerder hadden we de website vergaand geïntegreerd met het bestaande CRM-systeem. Gegevens die afkomstig zijn van gepersonaliseerde invulformulieren worden automatisch doorgestuurd en verwerkt. Die gegevens worden bijvoorbeeld meteen opgenomen in het werving-en-selectietraject. Aangezien de bedrijfsprocessen sindsdien zijn gewijzigd, was er voor een optimale klantbediening ook een aanpassing nodig in de formulieren en de verwerking. Die hebben we uitgedacht en doorgevoerd.
Download dan direct de volledige case. Werk je zelf nog met een eerdere versie van Kentico en ben je nieuwsgierig naar de mogelijkheden? Bel onze migratie-afdeling voor een persoonlijk advies op 071- 710 74 72.