Kunnen jullie binnen 4 maanden onze website optimaliseren qua conversie, SEO, navigatie en gebruik op mobile devices?
Uitwerken van buyer personas en journeys in een design gericht op de toekomst. Implementatie van Episerver en integratie van Salesforce en Hubspot.
Daling van het bounce percentage met 32%, meer dan 20% meer pagina's per sessie en een stijging van 30% in gemiddelde sessieduur.
Voor een organisatie die in maar liefst 116 landen wereldwijd actief is, bouwden we een corporate website op de allernieuwste versie van Episerver. In minder dan 4 maanden namen we Top Employers Institute mee in een full-service-traject: van online strategie, via design al scrummend naar het eindproduct. En het resultaat mag er zeker zijn!
In slechts twee maanden tijd hebben we de persona’s en customer journeys in kaart gebracht, plus een technisch fundament voor de website gerealiseerd . Dat was mede mogelijk omdat collega’s van Top Employers Institute twee dagen per week bij ons op kantoor waren. Dankzij die korte lijntjes konden we heel snel beslissingen nemen en doorontwikkelen.
Het marketingteam van Top Employers Insitute kan nu, dankzij handige content templates die we voor ze hebben gemaakt, zelf eenvoudig nieuwe pagina’s aanmaken. Dankzij de flexibiliteit van het systeem kunnen ze naar wens afbeeldingen, koppen, quotes en andere content items toevoegen.
Daarnaast maakten we een framework om in alle landen gelokaliseerde en vertaalde content aan te kunnen bieden. Op die manier kun je niet alleen passende informatie per land tonen, maar ook culturele verschillen benutten om bijvoorbeeld conversie te verhogen.
Of wil je deze case graag delen met je collega's? Download eenvoudig de volledige case door het formulier in te sturen.