Check jouw Digital Maturity


Jouw klanten verwachten de best mogelijke experience. Maar waar begin je?

Het aanbod van tools om de best mogelijke customer experience te realiseren is enorm. Denk aan e-mail, marketing automation, A/B testing en personalisatie. Dit soort tools succesvol inzetten vereist dat je een duidelijk beeld hebt van waar je nu staat en waar je naar toe wilt groeien. Want alleen dan kun je een digital marketing roadmap samenstellen voor ieder fase van groei. 

Als je vandaag helemaal nog geen e-mails verstuurd is het niet realistisch om volgende maand al complexe marketing automation flows te laten draaien. Wel kun je een aanpak definiĆ«ren door de tussenliggende stappen te bepalen.  

Speciaal hiervoor hebben we samen met Kentico het Digital Experience Maturity Model en Calculator ontwikkeld om je hierbij te helpen! 

Kentico Xperience Digital Maturity Model

Direct naar de Digital Maturity Check

Past een DXP bij jouw digitale ambitie?

Wat is het Digital Maturity model?

Het Digital Experience Maturity Model biedt een gestructureerde aanpak om de digitale volwassenheid van je bedrijf te evalueren. Door een reeks vragen te beantwoorden, kun je snel ontdekken waar je momenteel staat en welke gebieden verbetering behoeven. Dit helpt je om je digitale strategie effectief af te stemmen op je bedrijfsdoelstellingen. 

Waarom jij je digital maturity moet begrijpen

Het model biedt een routekaart voor het geleidelijk implementeren van digital marketing functies, op basis van hun impact en waarde voor jouw specifieke situatie. Hierdoor kun je stap voor stap de functionaliteiten adopteren die het meest geschikt zijn voor je bedrijf, terwijl je je online oplossing optimaliseert en de gebruikerservaring verbetert. 




Direct naar de Digital Maturity Check

Past een DXP bij jouw digitale ambitie?