Een belangrijke stap voor Aviva Solutions
In de wereld van digitale ervaring vinden wij het belangrijk om voorop te blijven lopen met de nieuwste tools en kennis. En dat geldt ook voor het nieuwste product van Kentico, Xperience by Kentico. Voor agencies die met Kentico werken of overwegen om dit te gaan doen, biedt de nieuwe Xperience by Kentico Sales-certificering een kans om je verkoopstrategie te versterken.Deze certificering speelt een belangrijke rol binnen Aviva Solutions en ons sales team. Onze CEO Bart Hoppe, Digital Sales Manager Jim de Jager, Martech Practice Lead Roel Kuik, Kentico Consultant Patrick Lobregt en Contentspecialist Roos van der Leest hebben het certificaat behaald. Dit stelt ons in staat om onze klanten nog beter te adviseren en begeleiden in hun digitale transformatie.
Wat houdt de Xperience by Kentico sales certificering in?
De Xperience by Kentico Sales-certificering is ontworpen om professionals te voorzien van diepgaande kennis over de waarde en mogelijkheden van de Xperience by Kentico oplossing. Dit programma richt zich specifiek op de verkoopaspecten van het product en biedt inzicht in: Platform overzicht: Je leert alles over de kernwaarde van Xperience by Kentico en hoe het organisaties helpt bij het navigeren door de complexiteit van moderne digitale interacties.
Projectkwalificatie: Je leert hoe je beoordeelt of een project geschikt is voor Xperience by Kentico. Deze module biedt inzichten in de huidige mogelijkheden van het platform en toekomstige ontwikkelingen die klanten kunnen bevoordelen.
Klant specifieke oplossingen met demo's: Je leert begrijpen hoe je zakelijke vereisten kunt afstemmen op productcapaciteiten, zodat je relevante oplossingen kunt presenteren die de marketingoperaties van je klant verbeteren en hun bedrijfsdoelen ondersteunen.
Na het afronden van alle modules en toetsen behaal je het Xperience by Kentico Sales-certificaat, wat aantoont dat je in staat bent om het platform strategisch in te zetten voor klantgerichte oplossingen.
Kentico’s nieuwe platform: Xperience by Kentico
Misschien is Xperience by Kentico nieuw voor je, dus laten we even snel uitleggen waar het om draait. Xperience by Kentico is een hybride headless Digital Experience Platform (DXP) dat je helpt om al je digitale kanalen – van websites tot apps en e-mails – centraal te beheren. Het combineert de flexibiliteit van een headless CMS met krachtige marketingtools zoals personalisatie en AI. Zo creĆ«er je moeiteloos een consistente en gepersonaliseerde klantervaring, zonder de complexiteit van meerdere systemen. Xperience by Kentico heeft nog veel meer te bieden. Wil je zien hoe Xperience by Kentico de kracht van een headless CMS en DXP combineert? Bekijk de details hier.
Een toekomstgerichte aanpak voor Aviva Solutions
Voor Aviva Solutions en ons Sales team vertegenwoordigt de Xperience by Kentico Sales-certificering een waardevolle uitbreiding van onze expertise. We geloven in voortdurende professionele ontwikkeling en het behalen van certificeringen die ons helpen om onze klanten beter te bedienen. Door te investeren in de beste opleiding en kennis, kunnen wij onze klanten nog beter van dienst zijn. "Als Kentico MVP vind ik het belangrijk om mijn vakkennis continu te onderhouden en te delen. De nieuwe certificering voor Xperience by Kentico stelt me niet alleen in staat om andere Kentico-professionals te inspireren, maar biedt me ook de inzichten die ik nodig heb om onze klanten optimaal te adviseren over de mogelijkheden van deze platform-oplossing voor hun organisatie." Roel Kuik, Martech Practice Lead.
Wil je meer weten?
Ben je benieuwd hoe Xperience by Kentico jouw bedrijf kan helpen of hoe wij je kunnen ondersteunen bij het maken van de beste keuze voor jouw digitale oplossingen? We geven je graag een demo zodat je met eigen ogen kunt ervaren wat de kracht van Xperience by Kentico is voor jouw organisatie.
Tijdens de demo laten we zien hoe het delen van content in verschillende kanalen werkt, en hoe je met Xperience by Kentico je marketeers meer laat doen met minder resources. Daarnaast is er voldoende ruimte om specifieke use case te demonstreren.