Roel Kuik benoemd tot Kentico Xperience MVP

Aviva Solutions is al jaren Kentico Gold partner en Quality Expert; de hoogst haalbare erkenning voor Kentico partners. Daarnaast selecteert Kentico eens per jaar een zeer beperkt aantal professionals die benoemd worden tot Most Valuable Professional. Deze persoonlijke erkenning geeft blijk van de toegevoegde waarde die deze professionals hebben geleverd aan de Kentico-community en de uitvoerige kennis van Kentico Xperience. Sinds januari dit jaar is Roel Kuik aan dat rijtje van Kentico-MVP’s toegevoegd voor zijn kennis en inzet rondom de digital marketing functionaliteiten van Kentico Xperience.

Hoe word je een Kentico MVP?

De Kentico-community is een diverse groep van professionals die elkaar helpen om het maximale uit Kentico Xperience te halen via online forums, user group meetings, Kentico Connections, DevNet Q&A’s en geweldige presentaties. Deze professionals bestaan uit ontwikkelaars, architecten, ondernemers en sinds dit jaar ook uit digital marketeers. Zo werken de MVP’s aan diverse projecten om de Kentico-community te helpen en hun ervaringen te delen. 

De MVP’s van 2024!

Kentico is weer erg enthousiast om de Most Valuable Professionals aan te kondigen. Dit jaar vallen de volgende namen: 

  • Trevor Fayas, Senior Software Engineer bij Movement mortgage
  • Mike Wills, Vice President of Technology bij BlueModus 
  • Brenden Kehren, CEO bij Kehren Development
  • Brian Mckeiver, Co-Owner bij BizStream
  • Liam Goldfinch, Senior Systems Developer bij NetConstruct
  • Dmitry Bastron, Head of Development bij Byteminds
  • Jeroen Fürst, Software Architect bij TrueLime
  • Andy Thompson, CTO bij Luminary
  • Roel Kuik, Online B2B Marketeer bij Aviva Solutions 
  • Wesley McChristian, Kentico Practice Director bij Americaneagle.com 
 

Onze eigen MVP

“Het voelt als een eer om deze erkenning vanuit Kentico en de community te krijgen. Een mooie waardering voor alle aandacht die we vanuit Aviva Solutions al jaren geven aan het maximaliseren van het gebruik van Kentico Xperience. Ik kijk er naar uit om de community ook komend jaar weer te ondersteunen met onze kennis en inzichten.”, Roel Kuik, Online B2B Marketeer bij Aviva Solutions. 

Deze erkenning door Kentico sluit naadloos aan op hetgeen waar Aviva Solutions zich al jaren hard voor maakt: Veel bedrijven kiezen bewust voor een digital experience platform vanwege functionaliteiten als personalisatie, marketing automation en online marketing, uiteindelijk gebruiken maar weinig bedrijven ook echt deze functionaliteiten. Aviva Solutions zet zich in om het gebruik van deze functionaliteiten te bevorderen door kennis, tools en inzichten te delen. Door dit te maximaliseren stroomlijn je je marketingactiviteiten waardoor je op een efficiëntere manier betere resultaten behaalt. 

Een paar concrete voorbeelden hiervan over afgelopen jaar: 

  • Een tool ontwikkeld voor het vaststellen van je huidige digital maturity en welke stappen nodig zijn om naar het gewenste niveau te groeien
  • Een tool ontwikkeld waarmee we de huidige technische inrichting van Kentico nalopen voor de activatie van de digital marketing tools
  • Een landingspagina gemaakt met daarop diverse contentstukken die je helpen om aan de slag te gaan met de digital marketing tools
  • Veel feedback sessies met Kentico georganiseerd om het gebruik van de tools voor marketeers zo prettig mogelijk te maken
  • Veel van onze klanten ondersteund bij het uitrollen van de digital marketing tools

Werk je al met Kentico Xperience en wil je meer uit je dxp halen? Bekijk dan hier onze artikelen hierover of stuur ons een berichtje. 

Ook meer uit Kentico halen?

Deze artikelen en tools helpen je direct op weg!

Lees meer