Waarom meedenken met de marketingaspecten belangrijk is
Binnen het dynamische speelveld van Digital Experience Platforms (DXP) zoals Kentico Xperience is het van cruciaal belang dat ontwikkelaars zowel de technische als de marketingaspecten begrijpen. Het volgen van marketingcursussen en het behalen van het Certified Marketer-examen op Kentico Xperience 13 zijn manieren waarop ontwikkelaars zoals Arjan hun kennis verbreden.
Door deze certificering kunnen zij hun technische vaardigheden gebruiken om oplossingen te creƫren die niet alleen voldoen aan technische vereisten, maar ook waarde toevoegen aan de digitale marketingdoelstellingen van bedrijven.
Een nieuwe benadering naar onze klanten toe
In lijn met de visie van Aviva Solutions om klanten op alle fronten te ondersteunen met digitale oplossingen, benadrukt Arjan het belang van een in deze benadering: "Als ontwikkelaar is het van belang om niet alleen te focussen op de technische aspecten, maar ook te begrijpen hoe deze in lijn zijn met de marketingdoelstellingen van de klant. Het behalen van het Kentico Marketing Certificaat stelt mij in staat om effectief mee te denken met de klant over marketingvraagstukken en oplossingen aan te dragen die aansluiten bij hun behoeften."
Wij blijven ons inzetten voor het verhogen van de expertise van het team op het Kentico-platform. Door certificeringen niet alleen voor ontwikkelaars, maar ook voor andere teamleden zoals projectmanagers, designers, salescollega’s en marketeers na te streven, blijft het bedrijf streven naar hoogwaardige dienstverlening. De recente certificering van Arjan voegt zich bij de groeiende lijst van gekwalificeerde professionals binnen Aviva Solutions, en benadrukt de toewijding van het team aan voortdurende verbetering en klantensuccessen op het Kentico-platform.
“Kentico certificeringen zijn een bewijs van de toewijding en expertise van ons team, van Kentico consultants en developers.’ Mark Groothuizen, Aviva Solutions