Whitepaper Digitale Groei & Klant Loyaliteit

Ondanks de opmerkelijke vooruitgang die is geboekt door de Maakindustrie bij het omarmen van digitale transformatie, is het ironisch dat veel fabrikanten nog steeds vasthouden aan ouderwetse methoden als het gaat om klantinteracties. Veel fabrikanten zijn nog steeds sterk afhankelijk van telefoongesprekken, handmatige processen en papieren workflows voor klantcommunicatie, orderbeheer en dienstverlening. 

Dit kan leiden tot inefficiƫnties, vertragingen en inconsistenties, waardoor uiteindelijk de voordelen van digitale transformatie-inspanningen elders in de organisatie worden ondermijnd en tijd, middelen en moeite worden verspild die kunnen worden besteed aan activiteiten met toegevoegde waarde (voor hen en hun klanten). Om digitale groei te realiseren en de klantloyaliteit te verhogen hebben we deze whitepaper voor je ontwikkeld.

Download deze whitepaper om grip te krijgen op:

  • De verwachtingen van de hedendaagse productieklanten
  •  Waarom fabrikanten moeite hebben om aan deze verwachtingen te voldoen 
  • De belangrijkste zakelijke voordelen van digitale transformatie 
  • Het overwinnen van weerstand tegen verandering 
  • Hoe je de juiste oplossing kiest om bedrijfsdoelen te bereiken 
  • Stap voor stap een nieuw platform adopteren 
  • Succesvolle digitale transformaties in de sector