4 succesfacturen voor Ledenorganisaties

Het werven en behouden van leden is steeds lastiger geworden. Consumenten verwachten veel gemak en een superfijne online beleving. Terwijl veel ledenorganisaties nog werken met een platform dat ze eerder in de weg zit dan dat het hen helpt om de digitale doelstellingen te bereiken. Het gevolg? Niet tijdig kunnen inspelen op grote veranderingen, bezoekers die je content niet kunnen vinden en uiteindelijk verlies van leden. Tîjd om het tij te keren. Deze 4 digitale succesfactoren gaan je daar bij helpen.

Download de whitepaper

4 praktische tips die je helpen om de digitaliseringslag te maken waarmee je leden behoudt en efficiënter kan werven.


Dit whitepaper is tot stand gekomen na meerdere succesvolle projecten voor Ledenorganisaties. De rode draad bij de ledenorganisaties waar we mee hebben samengewerkt is dat het werven van nieuwe leden (en het behouden hiervan) lastig is geworden. Dit komt vaak door de hoog gespannen online verwachtingen van potentiele leden versus wat het platform van de Ledenorganisatie kan qua prestaties. 

Ons meest project voor Ledenorganisaties is het vernieuwde online platform voor Nevi. Samen met Nevi hebben we voor dit project een award gewonnen voor Best Online Marketing Implementation. Ben jij als Ledenorganisatie op zoek naar de volgende digitale stap? Dan ben jij bij ons in goede handen!