Waarom Kentico Xperience 13?


fhsjhfjhshfjshjfh



 


Kentico Xperience 13 behoort tot de top

Ook in het totale landschap van DXP-aanbieders doet Kentico het erg goed. Zowel in de bekende rapporten van Gartner als in de G2 Grid voor DXP's 2022 wordt Kentico Xperience genoemd als 'Leader'. Dit heeft vooral te maken met de veelzijdigheid en gebruiksvriendelijkheid van Kentico Xperience.  Lees hier nog meer voordelen. 


Aanzienlijk lagere kosten

Een van de belangrijkste voordelen van Kentico is de kosteneffectiviteit. Het platform is betaalbaarder, met een lagere instapprijs en minder kosten voor upgrades en onderhoud. Het licentiemodel van Kentico is ook een stuk voorspelbaarder waardoor je nooit voor onaangename verrassingen komt te staan.


Makkelijker in gebruik

Kentico is bekend om zijn gebruiksvriendelijke interface. Het platform is ontworpen om eenvoudig contentmanagement, e-commerce en digital marketing vanuit één systeem te beheren. Het beschikt over een zeer intuïtieve, visuele editor en is zeer eenvoudig aan te passen aan jouw specifieke behoeften en vereisten.


Krachtige marketingtools

Het platform biedt uitgebreide functionaliteit voor het beheren van klantrelaties, het opzetten van marketingcampagnes en het analyseren van prestaties. Het stelt bedrijven in staat om gepersonaliseerde, relevante inhoud te leveren aan specifieke doelgroepen, wat leidt tot hogere betrokkenheid en conversiepercentages. 



Kortere time-to-market

Een van de meest opvallende voordelen van Kentico is de snelle time-to-market. Het platform maakt gebruik van een modulaire architectuur die het mogelijk maakt om snel nieuwe inhoud en functies toe te voegen en bestaande inhoud bij te werken. Dit betekent dat bedrijven sneller kunnen reageren op veranderende marktomstandigheden.


Wil je met Kentico Xperience 13 werken?

Samen komen we eruit! Neem contact met ons op

Content of Customer als king?

Waar je voorheen nog uit de voeten kon met een sterk CMS, verwachten bezoekers nu van ieder bedrijf een online beleving die zich kan meten met de allerbeste. De 'one-size-fits-all' content die je aanbiedt op je website voldoet niet meer, de nieuwe norm is het aanbieden van de juiste content voor de juiste bezoeker in het juiste kanaal. Met deze verschuiving van 'Content is King' naar 'Customer is King' komt de echte waarde van een DXP ten opzichte van een CMS naar voren. Je kunt tegenwoordig je kanalen niet meer onafhankelijk van elkaar ontwikkelen omdat bezoekers ook van jouw merk een uniforme beleving over al je kanalen verwachten. En daarmee is een DXP de toekomstbestendige technologiekeuze.

Een DXP groeit met je mee

Een sterk punt van een DXP is de flexibiliteit om mee te groeien met de digital maturity van je organisatie. Ben je er klaar voor om meerdere kanalen in te zetten om je doelgroep te bereiken? Een DXP helpt je om ervoor te zorgen dat je een echte omnichannel strategie kunt uitrollen. Wil je niet langer je klanten vanuit eenrichtingsverkeer bereiken maar juist vanuit interactie het verschil maken? Door personalisatie toe te passen spits je jouw communicatie toe op het individu. En met marketing automation trigger je emails op basis van gedrag van je bezoekers, zo maak je jezelf een stuk relevanter. Ontsluit je ook je webshop via een DXP dan kun je deze personalisatie, hyper relevante content en gesegmenteerde emails ook gebruiken om je online winkelervaring naar een hoger niveau te tillen.

Kentico Xperience als DXP

Als fundering van je digitale transformatie is Kentico Xperience voor veel bedrijven en organisaties de ideale keuze. Dit digital experience platform bundelt in een zeer gebruiksvriendelijk platform contentmanagement, digital marketing en zelfs e-commerce. De leercurve voor marketeers en content editors is niet enorm steil, en door de slimme technologie heb je als marketeer voldoende vrijheid om zonder tussenkomst van een developer aanpassingen te verrichten aan je campagnepagina's. Maar Kentico Xperience is op meer vlakken ijzersterk:

  • Alle interactie van een bezoeker met jouw Kentico-platform wordt opgeslagen zodat je content kunt personaliseren voor het leveren van echt unieke belevingen. Zo wordt het een stuk eenvoudiger om op het juiste moment, aan de juiste persoon, de juiste boodschap te leveren.

  • Kentico Xperience stelt je in staat om je marketingcampagnes te automatiseren. Met slimme templates start je eenvoudig een nieuwe campagne, of bouw je zelf een nieuwe met de drag & drop designer. Deze kun je realtime optimaliseren op basis van klantdata waardoor je steeds betere resultaten scoort. 

  • Optimaliseer de resultaten van je campagnes en verhoog je CTR door het inzetten van A/B testing en de verzamelde data van ieder touchpoint in je online beleving.

  • Sluit eenvoudig jouw favoriete marketingtools als Hotjar en Google Analytics aan op Kentico Xperience voor het continu verbeteren van de user experience en campageresultaten.

  • Haal meer uit de interactie die je genereert via je website door er een leadnurturing campagne aan te koppelen. Met marketing automation zet je een eerste contact om tot een sales qualified lead die echt kansrijk is. 

Kentico Xperience behoort tot de top

Ook in het totale landschap van DXP-aanbieders doet Kentico het erg goed. Zowel in de bekende rapporten van Gartner als in de G2 Grid voor DXP's 2022 wordt Kentico Xperience genoemd als 'Leader'. Dit heeft vooral te maken met de veelzijdigheid en gebruiksvriendelijkheid van Kentico Xperience.


Succesvolle projecten 

Lees hier meer over onze succesvolle projecten met Kentico Xperience 13!

Thisiseindhoven.com compleet vernieuwd met Kentico Xperience 13

Lees meer

Geavanceerd alles-in-1-platform voor kennisnetwerk Nevi

Lees meer


Past Kentico bij jou?

Als Kentico-specialist kunnen we je uiteraard nog veel meer vertellen over Kentico: van Azure-hosting tot technische specs. Maar jij bent op zoek naar een oplossing die past bij jullie situatie en doelstellingen. En soms past een ander CMS gewoon beter. Dat is precies waar wij je mee kunnen helpen: het afwegen en maken van deze belangrijke keuze.

Samen zetten we het op een rijtje

Meer weten?

Wil jij weten wat Kentico Xperience 13 voor jou kan betekenen? 
Download dan deze brochure.


  • De nieuwste MVC .Net Core technologie
  • Marketing, content en e-commerce in één
  • Korte time to market en gebruiksvriendelijk
  • Echte omnichannel ervaringen creëren 

Download de brochure