Customer Centricity

Customer Centricity


De regio Eindhoven staat voor innovatie. Nieuwe slimme technologieën met impact op ons bestaan. Het brein van Nederland. Maar zelfs de knapste koppen van de regio kunnen wel eens wat ondersteuning of advies gebruiken. Want soms moet je vertrouwen op de kennis en ervaring van andere experts. 

Niet voor niets hebben we een aantal jaar geleden ons kantoor geopend in Eindhoven om nog betere ondersteuning te geven aan onze Brabantse relaties. Met collega's uit de regio's werken we nu dag in, dag uit aan het optimaliseren van de digitale doelstellingen van onze klanten. En met succes want we groeien nog steeds en mogen samen met onze klanten mooie awards in ontvangst nemen. Hoog tijd dus om wat terug te doen. En dat doen we door jou centraal te stellen. Zodat jij nog succesvoller wordt en je klanten kan verbazen met jouw online experience.

Customer centricity

Als er één marketingterm is die veel gebruikt wordt dan is het wel customer centricity. We hebben het er allemaal wel eens over gehad. Maar doen we er ook daadwerkelijk wat mee? Voor veel Brabantse bedrijven is het concreet maken van customer centricity een behoorlijke uitdaging. Daar gaan wij je bij helpen. Met handige tips, voorbeelden uit jouw regio en interessante artikelen. Hou deze pagina de komende periode in de gaten voor nieuwe content.

3 C's van Customer Centricity

3 C's van Customer Centricity

De 3 belangrijkste onderdelen voor een succesvolle customer centricity aanpak.

Lees meer
Customer Centricity checklist

Customer Centricity checklist

Aan de slag met customer centricity? Met deze checklist weet je precies waar te beginnen.

Check it
Citymarketing Eindhoven

Citymarketing Eindhoven

Eindhoven365 koos voor een nieuw platform om haar diverse doelgroepen echt centraal te kunnen stellen.

Lees meer
Belang van customer centricity

Belang van customer centricity

Iedereen praat er over maar waarom is het zo belangrijk om echt met customer centricity aan de slag te gaan?

Lees meer

Waarom we dit doen?

Alleen zeggen dat we onze klanten centraal stellen is niet genoeg, we willen het graag concreet maken!